Exchange "party", School & Senior Bal - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Sanne Kleijn - WaarBenJij.nu Exchange "party", School & Senior Bal - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van Sanne Kleijn - WaarBenJij.nu

Exchange "party", School & Senior Bal

Door: Sanne de Kleijn

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Januari 2012 | Verenigde Staten, Saint George

Hee ho, toch maar weer even een snel verslagje van afgelopen week.

Het was een heel gezellige week, we hebben nog flink gebruik gemaakt van onze laatste vakantie dagen, veel geshopt, gelogeerd, films gekeken en lol gehad met vrienden... Alleen toen was het moment helaas daar: de kerstvakantie was voorbij. Het was veel en veel te snel gegaan, maargoed, dan maar weer op naar school afgelopen woensdag.
Op het laatste moment dat ik naar school ging hoorde ik ineens dat Megan interior design in haar rooster had, en toen dacht ik DAT WIL IK OOK! ik wou eerst namelijk altijd binnenhuisarchitect of iets worden, dus ik dacht, dan kan ik mooi kijken of ik dat leuk vind! het was tijdens het 4e lesuur, dus ik moest er mijn vertrouwde creative writing klasje voor opgeven (maar dat was oke, ik had al een semester in die klas en het schijnt dat er superveel mensen bij zijn gekomen) maar nu doe ik wel iets leuks/nieuws en ik zit bij Megan in de klas ! :)
Die woensdag dus meteen een les daarin en mijn andere nieuwe vakken uitproberen. Het was allemaal superleuk, en uiteindelijk had ik besloten tekenen toch ook maar te laten zoals het was, ipv het te veranderen naar schilderen.
's Avonds was er ook een basketbal wedstrijd, gezellig met een hele groep heengegaan, en daarna nog even met zn allen een ijsje eten

Donderdag hadden we een assembly. Hij was voor het nieuwe sportseizoen. Alle teams die dit seizoen wedstrijden hadden kwamen even langs en deden hun woordje, en daarna natuurlijk weer leuke games. Megan deed deze keer ook mee (gekozen uit het publiek), alleen haar team had niet gewonnen. Alleen een andere vriendin Ashley had wel een eetwedstrijd gewonnen! 6 gratis subs van Jimmy John's. heerlijk!
En 's avonds, jajaaaa..... WIE IS DE MOL!!
EINDELIJK! het seizoen is weer begonnen! heerlijke tv show dus ik was natuurlijk meteen uit school te vinden achter mijn laptop, online de eerste aflevering van wie is de mol kijken. Overduidelijk hoe voortaan mijn donderdagmiddag eruit gaat zien;)

Verder vrijdag ochtend tijdens mijn eerste lesuur kwam een jongen het klaslokaal binnen, met twee bloemen in zijn hand, vragen naar Sunny.... HUH?? wat stond erop: een foto van een jongen uit mijn geschiedenis klas en daarop "senior bal awaits us" en zn telefoonnummer. Ik voelde me vereerd alleen deze keer gaat t toch anders dan met homecoming. Ik wist eerst eigenlijk helemaal niet dat ik ook mocht gaan (het heet toch SENIOR bal???), en verder eigenlijk kende ik hem niet zo goed. hij zit schuin voor me bij geschiedenis maar hij heeft nooit een woord tegen me gezegd, zelfs tijdens de les geschiedenis daarna zei hij niks. Toen ik hem smste kreeg ik ook nog eens geen antwoord, dus heb ik besloten maar nee te zeggen. Ik ken hem toch echt niet goed genoeg, Megan is niet gevraagd en ik ga liever gewoon met een groepje vrienden :)
Nu ben ik dus aan het kijken om misschien met Rodrigo te gaan, dat is een goede vriend van me uit Brazilië, ook uitwisselingsstudent, en hij had verteld dat hij wel wou gaan maar niet wist met wie, hij wou gewoon gezellig met vrienden zijn en die dag veel lol hebben, dus dat zou mooi uitkomen. hij weet al dat ik een idee heb voor senior bal maar ik heb hem nog niet gesproken dus als dat door gaat dan horen jullie het nog wel.
's Avonds was er weer een basketbal wedstrijd (schijnt iedere woensdag en vrijdag te zijn), ook weer gewonnen :) en daar omheen lekker met vrienden een leuk middagje/avond gehad

Afgelopen weekend was ook gezellig, wat we allemaal precies hebben gedaan weet ik niet meer, maar we zijn gewoon veel met vrienden geweest en gezellige dingen gedaan :)
Zaterdag avond hadden we een Exchange Student "party". We kwamen gezellig met alle uitwisselingen samen om films te kijken/spellen te spelen etc etc.
Het was super gezellig! Iedereen had wat lekkers meegenomen, we speelden twister en daarna een kaartspel en hebben veel gekletst en gelachen. Dat gaan we zeker vaker doen!

En nu is het dan weer maandag, vanavond aflevering 2 van het nieuwe seizoen van PRETTY LITTLE LIARS! In Nederland keek ik het eigenlijk verder niet, maar Megan keek het altijd op tv bij Brandi thuis, en toen ben ik er eigenlijk best verslaafd aan geraakt dus nu gaan Megan en ik iedere maandag bij Brandi langs om het te kijken! Maar nu nog eerst even wachten tot Megan terug komt van t werk.. ;)

Ik ga nu maar snel werken aan mijn jongin column, ik vind het erg slecht van mezelf, zou namelijk bijna 2 weken geleden al een verslag schrijven maar ik ben zo druk geweest dat ik de tijd niet had of het was vergeten.... OEPS

nougoed, ik ga jullie weer wat vaker op de hoogte houden nu :)

veel liefs!
xxxxx Sanne

btw. Ik heb nu de foto's van kerst écht op facebook geplaatst: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.237216936346843.52279.100001756155058&type=1

  • 10 Januari 2012 - 08:31

    Theo:

    Leuk, leuk, leuk allemaal. Wel zielig voor dat ventje met die bloemetjes....
    En wet je al wie de mol is?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Ik ben Sanne, masterstudent Artificial Intelligence aan de Radboud Universiteit, en ben inmiddels op twee uitwisselingen geweest. In 2011-12 heb ik een jaar in St. George, Utah gewoond, waar ik in een gastgezin verbleef en een schooljaar heb gevolgd aan Desert Hills High School. In 2016 ben ik op uitwisseling geweest met de University of New South Wales (UNSW) in Sydney, Australië, en aansluitend heb ik 2 maanden door Zuid-Oost Azië gereisd. In Februari 2021 staat hopelijk mijn volgende avontuur op de stoep: een halfjaar studeren aan de Queensland University of Technology (QUT) in Brisbane, Australië! Via deze weg houd ik alle geïnteresseerden op de hoogte van mijn avonturen en ervaringen :-)

Actief sinds 21 April 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 52111

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 01 Februari 2017

Semester in Sydney

04 Augustus 2011 - 11 Juni 2012

Uitwisseling naar St. George, Utah

Landen bezocht: