3 weken alweer voorbij! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Kleijn - WaarBenJij.nu 3 weken alweer voorbij! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Kleijn - WaarBenJij.nu

3 weken alweer voorbij!

Door: Sanne de Kleijn

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We zijn alweer 3 weken verder na mijn laatste blog. Ik heb ontzettend veel gedaan, maar niet heel interessant voor jullie, dus ik had geen zin om een blog te schrijven haha (ik denk laat ik maar eerlijk zijn).


Maargoed, afgelopen 3 weken ben ik iedere dag naar school geweest, druk met veel projecten en veel proefwerken, omdat het bijna het eind van het kwartaal is (a.s. woensdag). Uit school hebben ik veel met vrienden afgesproken. Iedere dag ging ik wel met Megan naar mensen toe. Op vrijdag avond een football game (we zijn goed we winnen steeds yeah!). Ook heeft Megan werk en ze moet veel werken de laatste weken dus ik ben veel alleen. Ik probeer dan nu om veel af te spreken ook met andere mensen zodat ik niet alleen thuis zit steeds :)

Wat leuk was is in een van de dagen na mijn verjaardag was het Ashley's verjaardag, een goede vriendin van Megan, dus uit school met een hele groep naar wal-mart om een taart te kopen. Erop laten schrijven "congrats on the sex" (voor mensen die het niet weten, dat is uit een liedje, en dat is haar favoriete nummer http://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o&ob=av3e op 1:18 )
En toen natuurlijk met z'n allen ermee op de foto (te zien op facebook :) )

Verder was vorige week donderdag een exchange student pizza party. Was echt super leuk! Er was ook een groep uitwisselingsstudenten bij uit het noorden van Utah, die naar Las Vegas op weg waren voor dat weekend. En je gelooft het nooit maar ik kwam daar zowaar een meisje tegen die bij mij bij de eerste week in New York was! Ik herkende haar meteen en het was zo apart dat ik haar weer tegen kwam! Natuurlijk veel bij gekletst over onze ervaringen in die week! Na het pizza eten gingen we met zn allen zwemmen. Alleen iedereen had een bikini mee, maar het was een extreme mormonen familie waar we gingen zwemmen en dat wisten we niet, en voor hun is het "inepropriet" om minder lichaam te bedekken tijdens het zwemmen dan met een t-shirt en shorts, dus wij moesten een shirt aan over onze bikini's.. En de jongens mochten wel gewoon in hun blote borst zwemmen......
Maar het was echt ontzettend leuk en ik hoop dat we die groep nog een keer zullen zien dit jaar!

Het laatste wat ik me op dit moment kan herinneren van afgelopen weken (tja, ook te lui om alle bijzondere dingen bij te houden) is vandaag, Melody's verjaardag (hostmama). Megan en ik hadden een super leuk cadeautje in elkaar gezet: een grote schaal met een fotolijstje erop met "sisters, chance made us sisters, hearts made us friends" en een foto erin van megan en mij. en dan ook nog een paar mini baddingetjes, zeepjes, body lotion voor in je pocket etc etc, en dan tussen alles in herfst "accessoires": kleine blaadjes en dingetjes die ruiken naar appel en kaneel! :) en natuurlijk een zelf gemaakte kaart erbij en het plaatje was compleet.

Ik vergeet vast echt ontzettend veel leuke dingen, zoals naar het winkelcentrum shoppen, halloween outfit kopen (ik ben een CSI agent! alleen nu gaan we dat weekend naar Salt Lake voor Kendall's graduation (hostzus) dus zijn we er helemaal niet met alle halloween party's! KARMA!), en natuurlijk alle dingen die je ook doet hier in Nederland :)

Ik hoop in ieder geval dat ik jullie nu een beetje op de hoogte heb gebracht van wat er hier gaande is, en vanaf nu zal ik ook de kleine dingen opschrijven zodat ik niks vergeet en ik jullie toch een mooi overzichtje kan geven :) In ieder geval beter dan dit!

Heel veel liefs en sorry voor het lange wachten,

Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Ik ben Sanne, masterstudent Artificial Intelligence aan de Radboud Universiteit, en ben inmiddels op twee uitwisselingen geweest. In 2011-12 heb ik een jaar in St. George, Utah gewoond, waar ik in een gastgezin verbleef en een schooljaar heb gevolgd aan Desert Hills High School. In 2016 ben ik op uitwisseling geweest met de University of New South Wales (UNSW) in Sydney, Australië, en aansluitend heb ik 2 maanden door Zuid-Oost Azië gereisd. In Februari 2021 staat hopelijk mijn volgende avontuur op de stoep: een halfjaar studeren aan de Queensland University of Technology (QUT) in Brisbane, Australië! Via deze weg houd ik alle geïnteresseerden op de hoogte van mijn avonturen en ervaringen :-)

Actief sinds 21 April 2011
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 52122

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 01 Februari 2017

Semester in Sydney

04 Augustus 2011 - 11 Juni 2012

Uitwisseling naar St. George, Utah

Landen bezocht: