Semester in Sydney - Reisverslagen van Sanne de Kleijn - WaarBenJij.nu Semester in Sydney - Reisverslagen van Sanne de Kleijn - WaarBenJij.nu

Semester in Sydney

Van 5 juli t/m 26 november 2016 ben ik, samen met m'n vriend Stan, op uitwisseling met de University of New South Wales (UNSW) in Sydney, Australië. Aansluitend zullen we twee maanden door Zuid-Oost Azië reizen (Vietnam, Cambodja, Laos, Noord Thailand). Om iedereen op de hoogte te houden van mijn belevenissen, heb ik toch maar weer mijn oude reisdagboek opgezocht en zal ik weer verslagen schrijven van mijn ervaringen :) Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2017

Sihanoukville, Koh Rong, Kampot, Kep, Phnom Penh

28 December 2016

Vang Vieng: tuben, friends & de kerstman!

20 December 2016

Luang Prabang & Nong Khiaw (Laos)

16 December 2016

Vietnam: Da Lat, Hoi An, Hué & Cat Ba Island

03 December 2016

Ho Chi Minh, Mui Ne, Da Lat
Sanne

Ik ben Sanne, masterstudent Artificial Intelligence aan de Radboud Universiteit, en ben inmiddels op twee uitwisselingen geweest. In 2011-12 heb ik een jaar in St. George, Utah gewoond, waar ik in een gastgezin verbleef en een schooljaar heb gevolgd aan Desert Hills High School. In 2016 ben ik op uitwisseling geweest met de University of New South Wales (UNSW) in Sydney, Australië, en aansluitend heb ik 2 maanden door Zuid-Oost Azië gereisd. In Februari 2021 staat hopelijk mijn volgende avontuur op de stoep: een halfjaar studeren aan de Queensland University of Technology (QUT) in Brisbane, Australië! Via deze weg houd ik alle geïnteresseerden op de hoogte van mijn avonturen en ervaringen :-)

Actief sinds 21 April 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 52121

Voorgaande reizen:

04 Juli 2016 - 01 Februari 2017

Semester in Sydney

04 Augustus 2011 - 11 Juni 2012

Uitwisseling naar St. George, Utah

Landen bezocht: